Nu är jag tillbaka!

Usch, jag har inte skrivit något alls på hur länge som helst och det är INTE okej. Jag vet ju att jag mår skit bra av att skriva inlägg här på bloggen.
Jag vill inte komma med ursäkter men mitt jobb på Willys gjorde verkligen så att jag blev helt "mindfucked" om man får uttrycka sig så. När jag kom hem från jobbet slutade det med att jag däckade på soffan.. Men men, nu är det nya tag som gäller och skolan börjar ju faktiskt snart!
 
För er som inte vet så går jag sista året på gymnasiet och jag är född 94. Jag känner att jag måste skriva lite om skolan för att det kopplar lite till när det går dåligt för mig med hälsan.
Om det är stressigt i skolan och jag känner att hjärnan exploderar så äter jag dåligt och träningen blir som bortblåst och då går jag upp i vikt vilket inte alls är bra (duuh).
Jag börjar skolan den 18:e vilket är på torsdag, Mimmi börjar skolan veckan efter tror jag om jag inte minns helt fel. Det är nära nu och mina planer jag hade på att gå ned massor i vikt under sommaren skedde inte men jag har ju bara mig själv att skylla. Om jag inte har rutiner så blir jag helt bortom mig själv och ingeting fungerar så nu när skolan börjar måste jag se till att hälsan måste vara en stor del av min vardag trots att prov, läxor och annat kan stå i vägen många gånger. Fast om jag gör det jag ska i tid så borde det inte vara någon fara ^^
 
Random fact: Imorse åt jag sportbröd från Wasa med avocado och örtsalt på och det var suuuper gott!
 
/Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0