Nu gäller det!

Hej hej! Tänkte berätta först att jag kommer gå med Alexandra på hennes fem veckors utmaning- alltså försöka gå ner så mycket vikt man kan under fem veckor, bara träna och äta nyttigt. Jag har åkt på en rejäl förkylning som har hållt i sig ungefär en vecka nu, plus att jag har börjat skolan, ettan på gymnasiet, om ni inte visste det :)
Men förkylningen håller på att ge sig nu, mår mycket bättre nu, och ska börja köra igång med träningen igen och äta bra. Ska ha en fuskdag i veckan då jag får äta vad jag vill, men sedan försöka hålla mig inom mina kalorier alla andra dagar. 
 
 
Under denna förkylning har jag tyvärr gått upp lite i vikt, ungefär 2 kilo men jag vet att när jag kör i gång igen, och slutar äta så mycket onyttigheter så kommer det gå ner efter några dagar. 
 
Tänkte tipsa om den här bloggen: http://resantillmalet.blogg.se/
Tjejen som har den här bloggen kommenterade ett inlägg här på bloggen, och jag har nu börjat läsa hennes blogg. 
Den är verkligen jättebra, och inspirerande. Hon skriver om sina upp och nedgångar, och sin resa till sin målvikt. Rekommenderar att alla går in och läser den!
Nu har jag fått nog. Jag SKA nå mitt mål, det spelar ingen roll hur lång tid det tar, men jag ska köra på fullt nu dessa 5 veckor, mitt mål är att väga åtminstone 5 kilo mindre tills nyår. Jag vet att om jag verkligen kämpar kan jag nå det målet, det gäller bara att jag håller mig motiverad hela tiden. Och månadens utmaningar börjar nu 1 september, så vänta på det inlägget för att se målen vi fokuserar på. 
 
//Mimmi

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, tack så jättemycket för länkningen!
Hoppar på 5 veckors utmaningen jag med! :D

Svar: Inga problem, din blogg är jättebra :) Gör det, nu kör vi! :D
utmaningaccepterad.blogg.se

2012-08-28 @ 22:45:36
URL: http://resantillmalet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0