Review: Smash It cosmetics

All day shimmer color palette
 
Den här paletten köpte jag på Kista mässan förra året. Tänkte att jag bara skulle skriva ned lite tankar om den osv. Om ni känner er sugna finns den att köpa på www.smashit.se för 349 kr. Jag tycker faktiskt att det är ett sjukt bra pris för så många skuggor man får och hur grym kvalitén är!
 
För det första är ALLA skuggor super pigmenterade och dom är lite mjukare i konsistensen, inte sådär torra så att det känns "chalky" liksom.
Bilden är tagen med blixt så att ni vet om det.
 
+ Super pigmenterade
+ Krämiga
+ Många skuggor
+ En palett som man faktiskt får användning för
+ Bra pris
+ Svenskt företag vilket är bra för att det är lätt att få tag på och inga skumma utomlandssidor som man inte riktigt kan lita på.
 
- Highlight färgerna som finns i paletten är nästan identiska med varandra vilket jag tycker är lite trist
- Den blir lätt smutsig runt om
- För mycket blåa som jag inte får användning till för att sådana färger passar inte på mig, men det är bara ett minus för mig, ni kanske passar super bra i blåa skuggor
 
Betyg: 4/5
 
/Alexandra♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0