Vad håller jag på med?

Vi människor brukar göra sådant som inte är bra för oss men vi gör det ändå.
Men det är som att när man väl gör det så inser man inte vad man har gjort förens man har gjort det.
Detta inlägg kan bara leda i en riktning.
 
Om ni gissade att jag har gått upp i vikt så gissade ni rätt...
Det finns inte ord nog att förklara hur sjukt arg och frustrerad jag är på mig själv just nu. Det är ju inte så att jag bara vaknat upp och ställt mig på vågen och fått en chock av att siffrorna är högre. Det finns ju bara ett sätt jag kan ha gått upp på, ätit mer än jag förbränt! Jag har ätit super dåligt som senaste veckorna och det är helt enkelt inte okej att jag misshandlar min kropp på det här sättet, det är ju den enda kroppen som jag kommer att få.
 
Så nu när jag berättat att jag har gått upp i vikt ska jag berätta om min kommande plan!
 
Från och med måndag och fem veckor framåt ska jag göra ett experiment! Jag ska se hur mycket jag lyckas gå ned på fem veckor, vilket betyder att jag måste kämpa röven av mig!
Jag ska gå från latmask till aktiv!
Om ni vill ha uppdateringar om detta eller om ni vill veta mitt resultat efter dom fem veckorna, skriv det gärna i kommentarsfältet!
 
/Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0