Delmål

Jag har inte så många delmål just nu. Vilket betyder att dom kommer att uppdateras.
Vet inte ens om jag ska kalla det delmål, kanske mål just nu? I alla fall, här kommer det.
Dom är inte i någon speciell ordning.
 
1. Gå ned 5 kg (bättre att dela upp det så att man inte tänker orealistiskt)
2. Fokusera på skolan och se till att jag inte slarvar på mitt sista år i gymnasiet.
3. Göra det en vana att träna enligt schema.
 
Det är inte många, men det är tillräckligt för att jag ska klara av alla och inte sätta upp för många och inte ens klara hälften. Att vara realistisk är verkligen en viktig nyckel när man ska nå sina mål.
Förr hade jag ett mål att gå ned 30 kg, vilket är all min övervikt just nu men när jag tänker efter så kommer jag bara att bli arg på mig själv och ge upp för att det inte går tillräckligt fort och det är något som verkligen inte ska hända!
Hoppas detta gav er något och att ni också blir eller redan är realistiska tänkare.
 
/Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0