Fail...

Ja. Som ni har läst misslyckades jag med utmaningen förra veckan :( Nej då, jag är inte ledsen eller nåt, det är en ny vecka nu och jag har börjat den superbra! Jag är bättre på att gå upp och träna än att äta bra hela tiden. Det är nåt jag verkligen måste träna på, och eftersom det också är utmaningen för den här veckan, kan jag det. Och mitt straff är att jag måste gå/jogga m.m 15 km på en dag. Det kommer bli tufft men jag ska klara det. Det är egentligen inget straff för det är ju bra för mig, men det kommer suga när jag måste göra det, men förhoppningsvis får jag bra resultat.
Jag började dagen med att äta två grova mackor med lätta, ost (eftersom vi inte hade skinka) och tomat på. Mättande och gott. Sedan joggade jag 3 km på löparbandet. Jag vet att det inte är lika bra som att jogga ute men jag hade lust att jogga på löparbandet speciellt med mitt knä går det lättare på löparbandet. En bra start på dagen! Ska försöka jogga ikväll också och se om jag kan göra det åtminstone varannan dag den här veckan. Hoppas det går bra för er!

//Mimki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0