Försenad invägning- igen!

Hej hej! Som alltid förlåt att detta inlägg är försenat, men jag gör det ju i alla fall :) Bättre sent än aldrig, eller hur?
Jag har awesome nyheter den här veckan- jag har gått ner ungefär 1 kilo den här veckan! Jag tror jag har gått ner precis 1,1 kilo just nu och jag är superglad över det! Det gick väldigt bra förra veckan, och är ganska säker på att det är därför jag har gått ner. Den här veckan har det inte gått bra, min värsta vecka på väldigt länge! Men nu blir det en ny vecka, och vi börjar om på nytt! Har ni haft en dålig vecka, glöm det nu! Nu är det en ny vecka, och det förflutna spelar ingen roll. Jag är glad att jag ändå har gått ner men nästa vecka hoppas jag på att ha gått ner ett kilo till! Jag har haft jätteont i mitt knä nu den här veckan, men nu börjar det gå över. Jag fick ont efter en joggingrunda. Jag kanske ska berätta att jag joggade 7,5 km och gick 2 km förra veckan! Jag joggade med min syster och det hjälpte verkligen- hon pushade på och jag klarade det! På raken har jag joggat 4 km och sen gick vi typ 0,5 och så. Men i allt joggade vi 7,5 km! och detta var under samma tillfälle såklart, det var inte under hela veckan, utan det var samma dag och vi bara gick ut och joggade och när vi kom tillbaka hade vi joggat 7,5 km! Och detta gjorde vi 2 gånger förra veckan. Det är fantastiskt för mig! Jag har aldrig varit bra på att jogga och tänkt ''jag kan inte'' men jag kunde! ALLT är i huvudet. Du klarar det också, om du bara vill och kämpar. Om du bara inte slutar klarar du det. Om jag kan, kan alla det. Innan hade jag bara joggat korta sträckor, och trodde aldrig att jag skulle klara det. Men alla kan. Tänk bara 'jag kan'' så kan du.
Ha det bra och kämpa på!

// Mimmi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0