Jag är glömsk!

Har precis fått ett nytt jobb på Willys och det är därför jag inte har skrivit något alls denna vecka. Har gått upp 4 på morgonen hela veckan känns det som. Det är ett jätte roligt jobb måste jag säga och alla ni som tänker att det är slappgöra att jobba på Willys kan slänga er i väggen för det är det verkligen inte! STRESSIGT och tungt är precis vad det är och man måste kunna miljoner saker på samma gång och komma ihåg allt i rätt ordning plus massa annat. Jisses alltså, har typ lite huvudvärk :P
 
Nejmen, det är verkligen super kul och jag har fantastiska kollegor, hjälpsamma som tusan är dom! Dessutom fick jag detta jobb via min storasyster så vi jobbar ju då i samma butik och det är lite påfrestande. Jag vill ju inte göra henne besviken alls, det gör mig lite nervös just för att det är så mycket man ska lära sig på en gång och jag är skit rädd för att göra fel.. Men å andra sidan lär man sig av misstag så jag får ta och rycka upp mig och inse att jag bara är mänsklig och inget mer. :)
 
Nu gäller det bara för mig att se till att uppdatera under mina vakna minuter för att jag lyckas alltid decka när jag kommer hem från jobbet :P
 
/Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0