Veckans utmaning avklarad!

Ville bara berätta hur veckans utmaning gick för mig! Jag klarade den den här veckan, wihooo! Jag hade en fuskdag och de andra dagarna var jag inom mina kalorier! Vi kommer ha invägningsdag på måndagar igen, för det blir bättre, och vi kommer ihåg det bättre. Så jag är jätteglad och den här utmaninge hjälpte mig verkligen med viktnedgång. Toppen utmaning och rekommenderar alla att utmana sig själva att hålla sig inom kalorierna 6 dagar under veckan! Och som ni sett är veckans utmaning att göra allt man kan för att gå ner 1 kilo. Vi tänkte att det blir bra för det blir mer eget ansvar, man känner ju sin kropp och hur man går ner i vikt bäst :)

//Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0