Veckans utmaning+ invägning!

Hej hej! Så veckans utmaning var att gå ner ett kilo. Tyvärr fick jag en sak som alla kvinnor får en gång i månad (ni vet nog vad jag menar) så då brukar jag alltid gå upp lite, så tyvärr gick jag inte ner ett kilo. Jag har gått upp nästan 1 kilo pågrund av det, men jag vet att nästa vecka kommer det vara borta! Alexandra har inte vägt sig, så hon vet inte om hon har klarat utmaningen än. Nästa veckas utmaningen kommer att vara att stretcha två gånger per dag, för det är bra för ens leder och kan göra så att man känner sig lättare. Jag hoppas att ni följer med på våra utmaningar, och kommentera hur det har gått för er! Vi hör jättegärna om er och eran viktresa :)

Ha det bra!
//Mimmi
Ett motto jag följer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0