Vi vill lära känna er!

Det här inlägget är till för att jag vill veta mer om er! Det skulle vara jättekul om ni alla kunde dela med er av era vikthistorier nedanför eller mejla mig! Min mejl är [email protected] och ni får jättegärna skriva till mig, vare sig ni har frågor eller bara vill dela med er av eran vikthistoria. Vi vill att den här bloggen ska kunna vara typ som en platform, så att alla kan prata med alla. Så vi kan stötta varandra i det här, för man ska aldrig vara ensam på den här resan. Så skriv jättegärna nedanför eller mejla mig. Ni kan såklart också mejla alexandra, tror hon har skrivit sin mejl i nåt inlägg här eller så kan hon lägga till den här. Vi hoppas att vi hör från er, skulle verkligen vara jättekul!

Ha det bäst!
//Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0