Work it!

Hej hej! Tänkte berätta förra veckans utmaning gick för mig. Det gick bra, jag tränade fyra gånger förra veckan, som var målet. Allt gick bra, första dagen gjorde jag ingen direkt kondition, utan jag gjorde övningar för mina armar, ben o.sv. Jag gjorde mina daily workout apps som jag ska göra ett inlägg om. De är tio minuter var, eller jag valde att de skulle vara 10 min långa. Så jag gjorde tre stycken. De andra dagarna gjorde jag kondition, jag joggade/ gick/ sprang 3 km varje en av de dagarna och ibland gjorde jag även de tio minuters övningarna. Så nu laddar jag imästarna veckas utmaning och jag ska klara det även denna vecka!! Har ni
Några förslag på straff eller belöningar vi kan ha om en av oss misslyckas, skriv det! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0