Invääägning

Okej, man ska ju vara ärlig mot sig själv så då kan jag lika gärna vara det här för det finns ingen poäng i att luras..
 
Jag har gått upp.. Jag har redan skällt ut och hatat mig tillräckligt så nu lägger jag det bakom mig och går vidare.
Utmaningen den här veckan har gått bra och jag har tränat alla fyra gånger men jag har ätit fel och om man inte gör båda delarna rätt så är det inte så konstigt att jag inte går ned..
 
Hade precis pratat lite med storasyster och hon har givetvis gjort sitt magiska trick och fått mig att förstå att det är bara att hoppa på hästen igen och fortsätta och hålla huvudet högt!
Appropå min storasyster, super snälla om ni går in och kollar hennes blogg, varje människa kan lära sig nått av det kan jag lova :) www.perfectionist.blogg.se
Jag kan inte länka i bokstäver eller nått så ni får kopiera så länge tills jag lär mig, hehe.
 
Imorn kommer nästa utmaning ut så STAY TUNED!
 
/Alexandra♥

Kommentarer
Postat av: Nikki

Det finns något som ser ut som en kedja när man gör ett inlägg, man klickar på den så dyker det upp en ruta som gör att man kan lägga till en länk till ett annat ord. Förstår du? :P

Svar: taack :D
utmaningaccepterad.blogg.se

2012-07-01 @ 16:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0