Invägning två!

Så, Invägning nummer två numera på en fredag. Jag har gått ner ett kilo,tror jag. Nu undrar ni nig hur jag inte kan veta det, haha. Våran våg är konstig men min mamma har tack och liv köpt en ny. När den kmr kan jag vara helt säker. Men är nästan helt säker på att jag gick ner ett kilo den här veckan då wiiiho! Jag är på god väg och har ungefär 6-7 kilo kvar tills min målvikt! :D kan oxå berätta att jag gick till sjuksköterskan för några dagar sen för ni vet sån där årlig koll. Jag går i nian nu och sen åttan har jag gått ner 12 kilo! Det gjorde mig jätteglad! Jag vet att jag väger mindre annars för jag hade ju kläder på mig när jag vägdes och jag brukar väga mig innan jag badar och då väger jag minst ett kilo mindre. Och det vet jag för hat även vägt mig på en annan våg. Jag har insett att jag väger inte minst när jag inte ätit nåt utan jag väger oftast minst efter lunch. Jag gick ditt innan lunch och när jag tyvärr inte ätit frukost så det gjorde faktiskt att jag vägde 1-2 kilo mer än jag brukar. Jag håller på att lära mig hur min kropp fungerar och det känns jättebra! :D
//Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0