Love and Toast!



Jag kan liksom inte bara strunta i att nämna denna fantastiska produkt!

Denna fick jag i födelsedagspresent när jag fyllde 18 så jag vet inte riktigt vad den kostar. Däremot har jag forskat lite om detta märke på deras hemsida. Förutom att detta är en fantastisk handcreme i doften Sugar Grapefruit så går en liten del av varje såld produkt från detta märke till en organisation som heter Girls Inc.
Organisationen hjälper flickor att våga vara sig själva och stå upp för sig själv! Hur fantastiskt är inte det?

Nu till produkten! Doften kanske inte är den bästa men jag är ganska petig, den luktar inte illa eller nått utan den är bara inte min favorit men den luktar gott. Denna handcreme återfuktar händerna sjukt bra och bäst av allt så sjunker den snabbt in i händerna och man kan återgå till det man höll på med på en gång utan att behöva känna att det ligger som en hinna över händerna!

Gå in på loveandtoast.com för att läsa mer om detta märke!

/Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0