Mimmi- Träning of the day!

Hello! Tänkte dela med mig av min träning för dagen! Först gjorde jag min träningsapp som heter Daily Cardio Workout, finns för iPhones iaf resten vet jag inte riktigt. Jag gjorde 10 minuters varianten, vilket är den högsta tiden. Appen är gratis, men det finns en extra version som kostar 7 kronor tror jag. Men jag kör på den som är gratis ^^
Sedan gjorde jag hundra step ups steg på en bräda eller vad man ska kalla de.
Sedan boxade och sparkade jag på en boxnings säck. Jag vet inte riktigt hur lång tid jag tränade, men skulle gissa på runt 30 minuter. Det var en bra träning, och jag gjorde det hemma! Det är lätt och bra att träna hemma, bara man bestämt vad man ska göra och håller det :) Det här blev ett kort inlägg, men ville berätta för er vad jag hade tränat idag. Får se om det blir mer träning senare idag.
 
// Mimmi
Trackback
RSS 2.0