Min favorit!


Garnier Exfoliating gel wash

Jag har inget negativt att säga om denna produkt,
den luktar gott, den gör jobbet och man kan använda den ganska ofta (jag kan det i alla fall).
Jag brukar blanda denna med min cleanser från clinique ibland och då ger den resultat vill jag säga!

Enda dåliga jag har att säga om den är att den inte passar alla hudtyper! Om du har torr och känslig hy ska du inte använda denna för att den stramar ansiktet ganska mycket och torkar ut blemmor osv. och om du har torr hy ska du gärna använda något så milt som möjligt för att inte torka ut hyn ännu mer.

Jag har oljig/fet hy och jag får väldigt lätt finnar och pormaskar (det låter inte fräscht) och jag har dessutom vid tillfällen (oftast vintern) känslig hy. Men om du känner igen dig i min hudtyp så tycker jag att du ska pröva denna! Den ligger runt 40-50 kr så det är ett rent kap för vad denna produkt är kapabel till!

/Alexandra♥
Trackback
RSS 2.0