Snow white and the huntsman

Ikväll ska jag se ↑ på bio och jag är så sjukt exalterad!!! :D
Tänkte att jag slänger in en bild på vad jag har på mina ögon ;)



Tråkigt nog har jag så pass intryckta ögon att man inte ser alltihop när jag öppnar mina ögon, hehe. Men på bilden under så lägger mina fransar en skugga över locket så det är inte så illa som det ser ut, haha.

Produktlista!

Ansikte:
Clinique superdefence spf 25 age defence moisturizer
MAC prep+prime skin base visage
Clinique Anti-Blemish solutions liquid foundation (02 fresh ivory)
Make-Up Store Tri brow Brow color (ögonbryn, den ljusa)

Ögon:
Elizabeth Arden advanced eyefix primer
SmashIt cosmetics palette (alla skuggor från den paletten)
Isadora Colorful eyeliner (10 black)
Maxfactor false lash effect fusion mascara (01 black)

Läppar:
Maxfactor colour elixir lipstick (midnight muave)

Sådär! Nästa gång jag lägger upp ett inlägg som detta så kommer hela mitt ansikte att vara med, men det blev helt enkelt inte en bra bild på hela fejjan.. Hihi. Nu vet jag att det står med produkter från företag som testar på djur, men det visste jag inte när jag köpte produkterna så jag kommer inte att köpa dom igen men jag kommer heller inte att sluta använda dom som jag äger för att det är slöseri på produkter som jag redan betalat för ;)

/Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0