This or that tag-Alexandra

Dags för en TAG så att ni kan lära känna oss bättre! :D
 
Makeup:
Rouge eller bronzer?
Rouge alla gånger! Jag tycker för mesta dels att det är svårt att få bronzer att se naturligt ut.
 
Läppglans eller läppstift?
Läppstift alla gånger! Det håller längre och ser bättre ut i nästan alla lägen och har mycket bättre pigmentering.
 
Eyliner eller mascara?
Om jag ska vara ärlig tycker jag att denna fråga är dum! Klart som fan att jag väljer mascara! Hehe.
 
Foundation eller concealer?
Måste nog säga foundation men jag älskar min studio finish concealer från MAC..
 
Neutral eller färgad ögonskugga?
Jag måste nog säga färgad för att jag älskar att experimentera med ögonskuggor.
 
Pressade eller lösa ögonskuggor?
Pressade såklart, lösa är ju bara jobbiga.. :P
 
Borstar eller svampar?
Äää, BORSTAR!!!!!!!!
 
Naglar:
OPI eller China Glaze?
Har aldrig prövar China Glaze och jag tycker bättre om Essie. Men det får väl bli OPI, haha.
 
Långa eller korta?
Tycker om långa bättre men mina naglar är korta just nu för att jag precis skaffat linser ;)
 
Akryl/Gel eller naturliga?
Åååå vad svårt! Måste nog säga naturliga för att jag tycker om att byta färg ofta.
 
Starka eller mörka färger?
Hands down starka!
 
Blomma?
Brukar aldrig dekorera mina naglar så nej.
 
Kropp:
Parfym eller bodysplash?
Parfym för att jag hittar aldrig bodysplashar som jag tycker om.
 
Bodylotion eller bodybutter?
Bodylotion för att jag har aldrig prövat bodybutter.
 
Bodywash eller tvål?
Ibland förstår jag inte skillnaden men om dom menar tvål som i ickeflytande så blir det bodywash.
 
Lush eller andra märken?
Andra märken för att Lush produkter luktar inte alltid gott som alla säger.
 
Fashion:
Jeans eller mjukisbrallor?
Jeans all the way!
 
Långärmad eller korärmad?
Halvärmad?..
 
Klänningar eller kjolar?
Klänningar för att jag passar inte i kjolar.
 
Ränder eller rutor?
Rutor.
 
Flipflop eller sandaler?
Om dom menar fula mormor sandaler så säger jag flipflop och om dom inte gör det, tvärt om.
 
Sjalar eller hattar?
Hattar :)
 
Små eller hängande örhängen?
Jag kan inte svara på denna för att jag kan inte ha oäkta örhängen och det finns inga snygga äkta som jag har råd med som hänger.
 
Halsband eller armband?
Armband.
 
Platta eller klackar?
Klackar men jag kan inte gå i dom :P
 
Cowboyboots eller häststövlar?
INGA!!!!!!
 
Jacka eller hoodie?
Hoodie.
 
Hår:
Lockigt eller rakt?
Tycker bättre om lockigt men min ansiktsform passar bättre i rakt.
 
Bulle eller hästsvans?
Om det är en snygg stylad bulle så bulle men om det är slarvig tycker jag att hästsvans ser bättre ut men det är skönast att sätta upp håret i en slarvig bulle.
 
Hårnålar eller hårspännen med grejer på?
Hårnålar.
 
Hårspray eller hårgelé?
Måste jag en svara? Hårspray såklart!!!!
 
Långt eller kort hår?
Långt på mig själv för att jag passar inte i kort hår och det fick jag veta den hårda vägen..
 
Ljust eller mörkt?
Tycker bättre om mörkt men det passar jag inte heller i och det fick jag ju veta den ännu hårdare vägen..
 
Sidbena eller hellugg?
Sidbena passar bäst på mig.
 
Uppsatt eller utsläppt?
Utsläppt.
 
Random:
Regn eller solsken?
Oftast så älskar jag regn men nu får det fan vara nog för jag vill ha sol!
 
Sommar eller vinter?
SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Vår eller höst?
Vår för att jag fyller år då :D
 
Choklad eller lakrits?
Lakrits!!! Men det måste vara saltlakrits.
 
Stockholm eller Göteborg?
Jag måste nog säga Göteborg trots att jag inte bor där, människorna är så underbart trevliga och härliga där nere!
 
Sååå, nu är den låååånga tag:n över och jag hoppas att ni gillar och skicka gärna ett mejl med dina svar till [email protected] och skriv This or That i ämnesraden!
 
/Alexandra♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Nikki

Jag gjorde den också! ^^

Svar: Gud va kul! Ska genast gå in och läsa! :)
utmaningaccepterad.blogg.se

2012-06-26 @ 23:29:09
URL: http://pigscantfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0