Mimmi- 15 questions TAG

Vad tror du att du kan göra, men kan inte egentligen?
Det måste nog vara att jag tror att jag är starkare än vad jag är, haha.
 
Vilken ord tycker du är svårt att uttala?
Elasticitet tycker jag kan vara svårt att uttala, haha.
 
Vilket är ditt favorti program från när du var liten?
Jag gillade Postis Per, Teletubbies, Rugrats, m.m. Kommer inte ihåg alla. 
 
Vad är dina bra/dåliga egenskaper?

Jag tycker att jag är snäll och rolig. Dåliga egenskaper är nog att jag är blyg med personer jag nyss träffat, och ibland dömer jag personer efter deras utseende. Då menar jag typ att genom utseendet tror jag att de är dumma, snälla och så. Men jag har blivit bättre på att inte göra det. 
 
Vad är mest viktigt: kärlek, berömmelse, makt eller pengar?
Jag säger kärlek, såklart som alla säger, haha. 
 
Om du kunde leva i vilken tidsperiod du ville, när skulle det va och varför?
 Vilken svår fråga, hm.... Jag skulle nog säga någon gång under det sena 1800 talet för att från alla tavlor jag sett, var det så vackert i husen och man hade så vackra klänningar på sig. Jag skulle nog inte vilja ha på mig alla korsetter och saker man fick lov att ha, men om jag måste välja måste jag nog ta den tidsperioden. Det var också typ då Marie Antoinette levde, och jag älskade filmen om hennes liv. Jag vet att de fattiga hade det jättedåligt, men skulle vilja varit en rik på 1800-talet haha. Det var så vackert då. Men jag skulle aldrig klara mig utan min dator och iPhone, haha. 
 
Om du var tvungen att köpa en helt ny garderob med två affärer, vilka och varför?
Gina tricot och Cubus måste det nog bli. 
 
Kan du minnas vad du gjorde för ett år sedan på den här dagen?
Haha nej, jag minns knappt vad jag åt till frukost. 
 
Har du återkommande drömmar? om ja, förklara.
Den enda återkommande drömmen jag har haft är att ett zombievirus har brutit ut och jag måste kämpa för att överleva. Jag kollar på mycket zombiefilmer och serier, så det är nog därför. Jag drömmer inte mycket längre, men ibland att jag faller nerför ett stup eller ramlar, och att man rycker till. 
 
Vilket stjärntecken är du född i?
Jag är vädur. 
 
Hur ser din drömsäng ut?
Jag skulle nog säga att jag har min drömsäng, älskar min säng! 
 
I vilken position sover du i?
Oftast på sidan. 
 
Vem är din favorit vampyr?
Det måste nog vara Stefan från The Vampire Diaries. Eller Damon från The Vampire Diaries gillar jag också. 
 
Vad har du på fötterna just nu?
Nada, haha. 
 
Har du en fin handstil? Visa!
Nej, min handstil är den fulaste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0