Weigh in Time!

Okej, egentligen var det ''weigh in time'' igår, men jag glömde såklart, smart som jag är. Jag borde verkligen börja skriva ner exakt vad jag väger varje vecka, så jag vet exakt hur mycket jag gått ner. Men jag är på samma vikt, fortfarande! ARGHHH!
Veckans utmaning har gått toppen för mig, har redan tränat fyra gånger den här veckan och jag har ätit bra, men det är så svårt för mig att gå ner i vikt, känns det som. Eftersom jag har runt 8 kilo mer att gå ner till min målvikt, vilket inte är så mycket, går det väldigt trögt. MEN jag har haft lite ''tjejproblem'' den här veckan, så det förklarar saken. Så jag tror att jag kommer att ha gått ner nästa vecka, hoppas på 1 kilo. Jag har en digitalvåg så jag kan se liksom 0,8 typ så jag ska börja skriva ner så jag kan berätta även om jag gått ner 0,7 kilon liksom! Det är ju en förlust. Så ja, jag kommer bli bättre på det här, jag lovar :)
Jag hoppas på en förlust nästa vecka istället, så att denna platå äntligen ger sig! Ha det bra!

// Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0