C25K

Hej! Tänkte tipsa om en träningsapp idag. Den här finns för iPhones, Androids, och kanske fler jag vet inte :)
Det här är en app som påstår att den ska ta dig från soffan till att springa 5 km på åtta veckor. Man gör det 3 gånger i veckan. Jag är just nu på vecka 5 dag 1 och den funkar bra för mig. Jag vet inte om jag kommer kunna springa eller jogga kanske man ska säga 5 km om tre veckor, men man får göra det i sin egen takt. Jag skriver såklart här sedan hur det gick. Dock tycker jag att det här är en jättebra app. Det är en röst som säger till en när man ska gå och jogga, och även när man är halvvägs. Man kan lyssna på musik i appen och det är helt enkelt en grym träningsapp. Rekommenderas verkligen! Den är gratis också! :) Man springer för en välgörenhet om man lägger upp det på twitter/facebook som kommer upp som ett alternativ i slutet. Mitt mål är såklart att springa 5 km och jag ska definitivt kämpa på med det. Men min kondition har även ändrats mycket till det bättre. Om du vill få bättre kondition och börja springa/jogga så är det här appen för dig! :) Tiden träningen är och hur länge men går och joggar varierar och blir svårare för varje vecka. Men träningen är runt 30 minuter :) C25K: 
Ha det bra!
// Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0