Just Dance 3



Alla ni som funderar på att köpa detta Wii spel, GÖR DET!!!
Jag har absolut inget dåligt att säga om denna och den är sjukt mycket bättre än tvåan!

Den bästa funktionen med spelet är att den har ett Just Sweat program där det är färdigsatta spellistor som man kör igenom istället för att vara tvungen att välja en ny låt varje gång, sen har den ett träningsprogram också vilket är ypperligt för mig som måste dansa bort fläsket! :)

Jag är den typ av person att har jag inte roligt medans jag tränar så slutar det oftast med att jag inte gör det överhuvudtaget. Många tänker nog nu att jag måste vara den lataste fetaste på denna planet som tycker att detta spel är träning, men vet ni en sak alla har inte samma förutsättningar och så länge jag känner att svetten börjar komma och jag blir trött i kroppen efteråt så är det det som är viktigast.
Till och med min spinkiga lillasyster tycker att detta är träning. ;)

Jag har precis kört ett pass dans nu med detta spel och nu är det duschen som gäller! Men jag håller med om att jag kan anstränga mig mycket mer än vad spelet tillåter men då ser jag bara till att jag gör det extra länge så att jag vet att det tar! :)

/Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0