Mimmi- Första invägningen!

Hej! Så idag ska jag, Mimmi göra min första invägning. Vi kommer att väga oss på måndagar och se hur mycket vi väger varje vecka. Jag vet inte när man ska väga sig, för ibland väger jag mer när jag inte ätiti nåt, så jag försöker bara lista ut hur min kropp är med vikt och när jag väger min ''rätta'' vikt.
Jag önskar att jag hade bättre nyheter, men jag har tyvärr inte gått ner någonting den här veckan. Dock har jag inte gått upp något heller! Jag gick ner runt 10 kilo förra sommaren, och har gått ner ungefär 3 kilo till nu på sista tiden, men det är MYCKET svårare att gå ner i vikt ju mer man går ner. Jag kommer inte förvänta mig att gå ner 1,2 kilo varje vecka, men jag ska göra mitt bästa. Allt är ju trots allt inte vågen. Jag ska börja mäta mig runt magen, låren och allt sånt och se varje vecka om jag mist cm. Jag tror att det blir bra, för man behöver ju inte gå ner men man kan ha blivit mindre. Så, första invägningen är klar och ser fram emot nästa vecka, då jag hoppas att jag har gått ner liiite i alla fall. Ha det bra! :)
// Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0