Sad news..

Nu kanske jag är lite väl dramatisk men vikten är oförändrad för att jag är en kvinna och varje månad.. Behöver inte ens avsluta meningen, hehe.
Nästa vecka är det meningen att det ska ske och jag sväller upp som en gris osv. vilket gör att just nu så är vikten den samma och jag kommer nog att gå upp inom några dagar, men det är ju för att som ni redan vet..

Det är inget ovanligt att man går upp när man har mens eller innan för den delen. Tänk efter, det är ju meningen att vi ska bli gravida någon gång i livet som kvinna (inte ett måste såklart), men kroppen förbereder ju sig varje månad och samlar på sig massor för att ett barn ska kunna fostra i våra magar.
Ingen idé att vara diskret med detta för det är så här våra kroppar fungerar om man nu är kvinna vill säga.

/Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0