Top noch

Just nu går viktnedgången skitbra :D Jag äter väldigt nyttigt, äter inget godis/snacks men har hittat ett alternativ som jag låter mig äta. En påse på 90 gran innehåller mindre än 400 kalorier, och de är jättegoda! Prövade sourcream, men kommer även pröva de andra. De kallas majs och rischips, men jag låter mig själv äta dessa fast jag inte äter godis/snacks, och jag ser det inte som att jag fuskar- eftersom dessa är inte friterade. Jag ersätter dessa med chips, och de är mycket nyttigare så jag bryter inte mot mitt godis/snacks förbud. Vilket för övrigt går jättebra, äter inte godis eller chips/snacks. Låter mig själv äta dessa och nötter i princip. Jag äter knappt bröd längre, har beslutat att det inte är så bra för mig. Jag har gått ner 2 kilo, sen Alexandra skrev inlägget om att hon ska gå ner till sin målvikt på ett antal dagar! Jag följer med henne på det, och siktar på 2 kilo per månad, och jag hade när jag började tio kio kvar till min målvikt- men nu har jag åtta!
 
 
//Mimmi

Kommentarer
Postat av: Nikki

Vart kan man köpa dom? Var inne på ICA och letade men hittade dom inte :( Vill ju prova! ^^

Svar: Jag köpte inne på Willys, men på vissa ställen har jag sett att de ska sluta sälja de, hoppas bara det inte är på alla ställen :/
utmaningaccepterad.blogg.se

2012-10-22 @ 22:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0