Tråkiga nyheter

Ni har nog märkt att varken jag eller Alexandra har bloggat speciellt mycket på sistone. Det beror på att vi har beslutat oss för att sluta blogga här. Jag, Mimmi kommer att börja blogga på shapemeup.se istället, för hela den sidan handlar om hälsa, så känner att det nog passar mig bättre. Jag återkommer här om mitt bloggnamn där, så ni förhoppningsvis vill följa mig där. 
Förhoppningsvis kan jag och Alexandra börja blogga tillsammans någon gång i framtiden, för det är inte så att vi inte vill blogga med varann, jag har tyckt att det varit jätteroligt. Men det är svårt eftersom för det första bor vi inte nära varann och träffar inte varann. Det är ju såklart bra att kunna träffas, diskutera ideér till bloggen och allt sånt. Och för det andra har vi mycket på gång just nu båda två, Vi har mycket i skolan, jag har tyvärr fått en riktig förkylning så har varit hemma från skolan idag. Jag kommer dock att börja blogga nu på höstlovet när jag har tid, på shapemeup.se. Jag vet inte hur det blir med Alexandra, det får hon skriva i ett inlägg. 
Ni kan även följa mig på threeshopaholics på youtube, min kanal jag delar med min syster :)
Ha det bra och hoppas vi hörs snart igen!
//Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0