Tredje gången gillt!

Idag gick jag med i ViktVäktarna!
 
Detta är min tredje gång som jag går med. Dags att förklara! Första gången jag gick med i VV så var jag 14 år gammal och jag fick intyg av läkare för att få gå med i VV. Min allra första invägning gick jag ned 1,7 kg!
Men vad var det som gick snett? Det var absolut inget alls som gick snett utan det var att vi hade inte råd med att jag skulle få fortsätta med VV vilket var super tråkigt för att det gick så bra och jag hade bara hunnit vara med i en månad. Ibland så kan det vara så att pengarna inte räcker till.
Jag blev såklart super ledsen över det och istället för att fortsätta på samma spår utan mötena och verktygen så deppade jag ihop och gick tillbaka till mina gamla vanor.
Samma sak hände andra gången också och då var jag 15 eller 16 kommer inte riktigt ihåg. Pengarna räckte inte till..
 
MEN, nu när jag är 18 år gammal och betalar mina egna räkningar och har stenkoll på min ekonomi så visar det sig att jag kan gå med i VV för att pengarna räcker till gott och väl! Jag är upp över himlen glad över detta och nu känns det verkligen som att jag kan göra skillnad i mitt liv och detta kommer absolut förenkla mitt mål att tappa 30 kg tills den sista april!
 
Senare i veckan kommer ett litet inlägg om hur VV fungerar och hur jag använder mig av det för jag har ju en del erfarenhet.
 
/Alexandra ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0