Confession...

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i det här inlägget... Sorry att jag inte gjorde ett inlägg i lördags, en av mina vänner hade fyllt år så var och firade henne. Jag har tyvärr gått up i vikt... Bara två kilo, men jag känner det direkt att jag inte är bekväm. Jag ska gå på godisförbud nu tills fem veckors utmaningen är slut förhoppningsvis. Om det inte går, får jag bara äta godis en gång i veckan. Vet att det inte är det ultimata, men jag vill inte känna att jag absolut inte får äta något, för då vet jag att jag kommer att äta det ännu mer. ^^ Men jag känner ändå nu att det är dags för mig att verkligen satsa på det här. Jag ska inte förbjuda något, men jag kommer inte låta mig själv äta det. Det kanske är samma sak, men jag försöker lura mig själv, haha. 
 
 
Men ingen skräpmat och inget godis nu! Jag vill vara vid min målvikt tills nästa sommar i alla fall, och det är mycket tid, men nu ska jag kämpa.
Jag har bara varit så slarvig på sista tiden och låtit mig själv äta vad jag vill men det är slut på det nu!
 
 
Fem veckors utmaningen slutar ju nu när september slutar, så nu ska jag verkligen kämpa. 
 
Hoppas det går bra för er, kommentera gärna hur det går för er! :)
 
//Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0