Hej igen

Hej! Precis som Alexandra har jag väldigt mycket på gång just nu. Idag så ska vi åka till Stockholm för att kolla på hus och tomter, för vi ska flytta dit om några år. Så det är mycket med det, och skolan och jag har många beslut jag måste ta just nu. Jag har helt ärligt ingen lust för att skriva här, för man får verkligen ingen respons från er. Snälla skriv vad ni vill ha för inlägg, så skriver vi oftare! Men det går jättebra med träningen för mig nu, spenderar de flesta eftermiddagarna efter skolan på gymmet :)
Aja hoppas ni har en bra helg
//Mimmi


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej!
Jag skulle gärna vilja veta lite hur ni tränar och vad ni gör för att hålla uppe inspirationen till att fortsätta träna.
Ni är grymma, fortsätt med det ni gör!
Vi kommer att fixa det här tillsammans! :D

Svar: Jag betalar alla mina räkningar själv så därför har jag inte råd med ett gymkort, drf tränar jag hemma och då blir det ofta Just Dance och promenader, men just nu sitter jag fast och jag vill variera mera men det är svårt just för att jag inte har ett gymkort. Jag har haft sats kort tidigare men det var när mamma betalade plus att dom har ökat priserna hutlöst mycket. Kom gärna med ideér för jag är som sagt ganska fast just nu. För att hålla min motivation uppe brukar jag tänka på hur skönt det är när jag svettas som en gris och känner i hela kroppen att jag gör något, älskar den känslan! //Alexandra :)
utmaningaccepterad.blogg.se

2012-09-25 @ 22:53:50
URL: http://resantillmalet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0