Jag rekommenderar!

 
Vilken sminkning man än väljer att göra tycker jag att blanda och sudda ut skuggorna är super viktigt! När en ögonmakeup inte är blandad på rätt sätt kan det se riktigt illa ut. Därför vill jag tipsa er om denna "blendning brush" från MAC. Det är nummer 217 och jag avgudar denna borste!
Den blandar ut allt perfekt, den är mjuk och de håller super bra tvätt efter tvätt! Givet att man då behandlar borsten på rätt sätt och tvättar med så naturliga produkter som möjligt.
 
Denna finns att köpa på KICKS för 215 kr. Det är ganska mycket pengar för en borste men om man behandlar borsten rätt så kommer det hålla i flera år!
 
/Alexandra♥

Kommentarer
Postat av: Daniellala

- Hej! Vad gör du på en sån här fin onsdag då? :)

2012-09-09 @ 10:41:20
URL: http://daniellaevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0