Månadens utmaning! #1

Okej, det är första september och nu drar vi igång med månadens utmaning!
Som jag sa tidigare har vi gjort utmaningarna längre för att kunna öva in goda vanor så att dom inte bryts efter halva vägen.
 
*Träna 4 gånger i veckan
*Dricka mycket vatten
 
Två saker på en månad kanske inte låter så mycket men med att öva in detta så kommer kroppen att må super bra! Vissa kanske tycker att det är lite konstigt att vi har vatten som en utmaning, men egentligen så ska man dricka ca. 2 liter vatten om dagen, varför då? Jo för att kroppen består av ca. 70 procent vatten så det är ju ganska logiskt att vi behöver vatten. Vatten renar dessutom kroppen från farliga ämnen och huden blir mycket tacksam av mycket vatten kan jag lova.
 
/Alexandra och Mimmi

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag kommer självklart hänga på eran utmaning! :)
I morgon börjar jag även 5 veckors utmaningen! :D

Svar: Awesome! Nu köttar vi :D
utmaningaccepterad.blogg.se

2012-09-01 @ 11:23:02
URL: http://resantillmalet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0