Månadens utmaning+ fem veckors utmaningen!

Hej! Förlåt att jag inte gjorde ett inlägg i torsdags, jag glömde helt bort det! Jag har också insett hur puckat det var av mig att välja torsdag som en dag, eftersom jag har lektioner till kvart över fyra den dagen. Så jag kommer byta min dag till lördag- vilket är idag :) Jag hoppas det inte gör något, det var bara inte bra för mig att ha torsdag. Ja Alexandra har ju lagt upp de två målen vi ska ha den här månaden, men täkte dela med mig av mina egna mål. 
 
* Vara pescetarian hela månaden, men får äta kött 6 måltider på hela månaden, så att jag inte ger upp. Jag har varit slarvig och ätit kött nu på sista tiden, så nu ska jag bli pescetarian igen. 
* Under den här fem veckors utmaningen Alexandra började med, vill jag träna minst 3 gånger i veckan. Jag tänker börja sakta, eftersom jag har varit riktigt förkyld typ en och en halv vecka, men jag är mår mycket bättre nu. Så jag har inte tränat på typ hela tiden jag var förkyld, tyvärr :/ Men nu ska jag träna igen!
* Jag skulle vilja gå ner ungefär två kilo under fem veckors utmaningen, men känner att det är så svårt för mig att gå ner just nu. Jag är ungefär 7 kilo ifrån min målvikt, men det går så segt. Ska försöka ha en felfri vecka nu, och se om jag kan gå ner nåt. 
 
Månadens utmaning och fem veckors utmaningen slutar samtidigt, så förhoppningsvis går båda bra för mig :)
 
//Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0