Tom

Hej allihopa!
Ville bara börja det här inlägget med en fråga: Vad vill ni ha för inlägg? Både hälso, och skönhets relaterade kan de vara, och skriv nedanför om ni har några inlägg ni vill se, så ska vi absolut göra dem!
 
Jag vet inte vad som har hänt med mig... Jag känner mig inte bra alls jag känner mig ledsen och trött hela tiden och jag vet inte varför...
Jag har fortfarande ingen motivation till att träna, känns som om ingenting är värt någonting. Jag är ledsen att detta inlägget är så deprimerande och inte alls motiverande, men jag vill vara äkta. Jag vill berätta för er om mina upp och nedgångar. Jag känner mig fast. I den här staden, i min kropp, det känns som att jag alltid kommer att se ut så här och väga så här mycket. Jag vet att jag måste träna och äta bra, men det känns som att även om jag gör det, gör det ingen skillnad. Jag vet att det gör skillnad, och att jag skulle gå ner i vikt om jag fortsatte, men jag tvivlar hela tiden på mig själv. 
 
 
Har ni upplevt detta själv? 
I så fall, har ni några tips på hur man tar sig ur en sån här platå (kan man väl kalla det?) 
Jag vet att jag måste börja träna och äta nyttigare igen. Men jag tänker hela tiden att jag ska göra det i morgon. 
Jag har inget motiverande alls att skriva, men jag tänker faktiskt inte be om ursäkt, för vet ni vad?
Det här är verkligheten. Det kommer att vara så här, ingen är perfekt. Livet är inte perfekt. 
Jag hoppas bara att det här går över snart, och ska göra så mycket jag kan för att det ska hända. 
 
 
Jag hoppas att ni mår bättre.
 
//Mimmi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0