What would you do today if you knew you wouldn't fail?

Från och med den första oktober 2012 till och med den trettionde april 2013 SKA jag gå ned 30 kg.
Detta innebär att jag måste lyckas gå ned 5 kg varje månad.
 
Kommer jag att klara det? Det vet jag inte förens jag prövat.
Kommer jag att misslyckas? Det vet jag inte förens jag prövat.
 
30 kg är vad jag behöver att gå ned för att nå mitt mål och för att jag ska vara vid en vikt som min kropp behöver vara vid. Många kommer redan att tro att jag kommer att misslyckas för att jag har försökt gå ned i vikt så många gånger i mitt liv och misslyckats och sedan gått upp ännu mer. Jag förstår varför som människorna inte tror på mig. Varje gång jag gav mig in på detta så la jag inte ned hela mitt hjärta i det och jag förväntade mig att det skulle gå snabbare än vad det gjorde.
 
Whether you think you can or can't, you're right.
 

Detta är mitt mål! Det betyder inte att månads utmaning kommer att upphöra, det är bara jag som delar med mig av mitt mål och hur jag lagt upp mina delmål.
Så här ser jag ut med 30 kg för mycket på kroppen.
 
Let the journey begin!
 
/Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0